sobota, 23 listopada 2013

Siła braci!

Im Milan starszy, tym większe zainteresowanie nim przez Marcela :)
Jeszcze nie tak dawno miałam wrażenie że Marcel nie dostrzega brata, a tu niespodzianka nagle zaczął mu "czytać" czyt. opowiadać książeczki, śmieje się do niego i non stop go zagaduje.
A mały z radości aż się trzęsie cały hihihi :)

Miło popatrzeć jak kiełkuje braterska miłość :)

Bardzo się bałam, że duża różnica wieku między chłopakami spowoduje, że nie będą z sobą zżyci... ale wszystko w naszych rękach (rodziców) jak dobrze wykiełkują uczucia którymi ich darzymy, wychowamy ich tak, żeby wiedzieli, że rodzeństwo, rodzina w życiu to najważniejszy skarb!!!!
Praca na pełną dobę przez kilka ladnych lat przed nami ale warto ;)

Tak jak rodzice mnie wychowali i nauczyli, że bracia to siła tak i ja wychowam moich chłopaków!!! :)


 fot. 23.11.2013

fot. 23.11.2013

 fot. 21.11.2013

fot. 02.11.2013

2 komentarze:

  1. Świetne fotki, masz uroczych synków :-) Ja również mam nadzieję wychować dzieciaki, aby powstała między nimi więź. Jest dobrze, ale są jeszcze malutkie. Oby te relacje się tylko poprawiały :-) Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ślicznie! :) wieź między rodzeństwem najważniejsza :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń