środa, 26 marca 2014

muzykant

Moje dziecko uwielbia wszelkiego rodzaju muzykę :) jak tylko słyszy muzyczkę tańczy, uśmiecha się i jest dużo radości :)

Dlatego, ja matka, postanowiłam umilić mu zabawę i kupić kilka grających (niekoniecznie fajnie) zabawek dla dzieci :) Nie mam pojęcia dlaczego, powiedzmy czołowy producent zabawek dla małych dzieci we wszystkich swoich produktach umieszcza te same melodie. Momentami to drażni, ale czego się nie robi dla malucha :) Więc dni płyną umilane "cudownymi" melodyjkami.

Na załączonym filmie widać jaki on szczęśliwy, więc bronić nie będę a dostarczać nowe głośno grające produkty! :)

Film z 26.03.2014

Z staniem chłopak przystopował, na szczęście, po kilku upadkach chyba uznał, że to jeszcze za wcześnie. 
I bardzo dobrze, bo ja przerażona była tym, co on zaczął wyprawiać :)


Starsze dziecko chore, diagnoza rumień zakaźny, podobno nie groźna choroba, ale do Marcela się przyplątała. Ja na początku myślałam, że to alergia (czerwone policzki) a tu plamy pojawiły się i na brodzie i na rękach. Lekarz potwierdził diagnozę więc siedzimy w domku i leczymy to choróbsko. Niestety mamy też jakąś infekcję do tego :( 

Rumień prezentuje się tak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz