czwartek, 23 maja 2013

czekając na....

Czekamy i się coraz bardziej stresujemy... zostało już tylko 4 dni i melduje się w szpitalu... Takie czekanie, znając datę męczy, ale damy radę ;) trzeba sie cieszyć ostatnimi chwilami we 3 i pozytywnie myśleć o 4 członku rodziny... Maluszku, który będzie nosił imię Milan :) Dużo myśli, wątpliwości... jak to będzie, jaki będzie malec, jak Marcel się odnajdzie w nowej roli starszego brata ????.... I jak ja zniosę cc, jak będzie później, jak długo będziemy w szpitalu... (ohhh dużo pytań pozostających bez odpowiedzi). Za tydzień o tej porze już na pewno maluszek będzie na świecie :)

Chyba jesteśmy naszykowani... łóżeczko czeka (jednak Klupś wygrał), ubranka poprasowane, kocyki i wyszyte pieluszki tetrowe ;)
Brakuje fotelika -> podobno już jest blisko... jakaś katastrofa po prostu, fotelików nie ma na rynku... Romer coś nie dba o klienta... ale baza do samochodu jest, i wyczyszczony idealnie stelaż Britax ;) Emmaljunga pojawi się na początku czerwca ;)
Jutro spakuję co trzeba do torby, jedna dla mnie, druga dla dzidziusia :) bo drobiazgi są wszystkie (taką mam nadzieję)



 Fot: Łóżeczko Klupś żyrafka

Fot: wyhaftowane pieluszki tetrowe

 
Fot: dotarł i fotelik ;)
Dziś stuknęło 38 tygodni i 2 dni ;) i coś od dwóch dni dół brzucha pobolewa... ale nospa pomaga więc jest dobrze. Na ostatniej wizycie u lekarki dowiedziałam się że i brzuch wysoko, i główka wysoko i z szyjką nic się nie dzieje więc mam nadzieję, że do poniedziałku tak zostanie. 
Fot: 23.05.2013 -> 38 tc i 2 dni 

I mój chorowitek biedaczysko... Marcelinek się rozchorował i od wczoraj trochę gorączkuje... kaszle i mizernie wygląda. Dziś i jutro zostaje w domku z mamą, mam tylko nadzieje że do poniedziałku wyzdrowieje i będzie mógł pójść do przedszkola zgodnie z naszym planem ;)
Fot: Marcel i jego zabawki -> LEGO

I jeszcze kilka fotek weekendowych... było cudnie chociaż bardzo gorąco... upał 30 stopni mi osobiście nie służy, ale dziecko super się bawiło ;)
Fot: przytulanie brzuszka ;) 19.05.13

Fot: patrząc w dal.... 19.05.13


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz